
Statsminister Mette Frederiksen har sprængt valgkampen i gang med lidt af en bombe: Pludselig vil hun give sygeplejerskerne mere i løn! Stik mod linjen fra lovindgrebet sidste år. Eller er der måske bare tale om valgflæsk? Statsministerens rundhåndede tilbud stemmer i hvert fald ikke særlig godt…







