

I dag er dagen, hvor Lars Løkke og Grønlands minister for udenrigsanliggende, Vivian Motzfeldt, skal sidde til bords med USAs udenrigsminister, Marco Rubio, og vicepræsident J.D. Vance i Det Hvide Hus. Flere grønlandske politikere har givet udtryk for, at Grønland…