

Skatteminister Ane Halsboe-Jørgensen har fået nok af DFs fødevarekampagne, som hun kalder for “uærlig” og et “politisk teater”. Men er det en rimelig kritik? Eller er det ren og skær desperation fra Socialdemokratiet? Og gør DF noget,…