
Jeg har inviteret Karen Blixen, H. C. Andersen og Tove Ditlevsen ind til en samtale om, hvordan de tænker et menneskeliv leves bedst muligt. Det har de nok ikke svarene på, men jeg vil forsøge at finde ud af, hvordan forfatteren tænker og opfatter, de liv vi lever. Jeg har samlet nogle af lytternes…





