
Det er bestemt ikke nemt at sende sine børn afsted ud i verden. Vi sender de små i vuggestue, og derfra kan de se frem til at blive institutionsbørn. Sådan er det bare. Men der er kritik af de tilbud og vilkår, børnene vokser op i. Giver vi dem en ordentlig begyndelse på livet, når vi afleverer dem…





