
Jeg kan ikke lade være med at blive fascineret af ondskab. Men lige så snart jeg går i dybden med onde gerninger, finder jeg ud af, at de blot er et menneskeligt vilkår, og at "ond" ikke er noget man er, men snarere noget man gør. Så hvorfor bliver vi ved med at svælge i ondskaben i krimier, gysere…





