
Jeg synes egentlig ledere får skyld for lige lovligt meget. Måske er det mellemlederen i min mave, der forsøger at finde lidt syndsforladelse. I dag finder jeg ud af om det faktisk er ledelsens skyld, når det sejler på arbejdspladsen? Hvad kan vi give lederen skylden for med god samvittighed? Vært…





