
Anders Breivik og Adolf Hitler er onde. Det er ganske ukontroversielt at sige. Deres gerninger står tilbage som noget af det værste, mennesker har gjort. Men hvis de kunne gøre noget så grusomt, så kan vi andre vel også? I dag har jeg inviteret to gæster, der har undersøgt ondskaben, til at tale…





