
Så længe jeg kan huske, har arbejdsløshed være noget, man helst ville undgå. De seneste år har jeg endda tænkt, at mange var skamfulde over at være ledige. Og skulle man ende i jobcentret, lyder det som et skrækkeligt sted. Men passer det? Hvordan er det at være arbejdsløs i Danmark? Vært: Svend…





