
Jeg synes, unge lyder forkælede, hvis de brokker sig over sabbatåret. I den nye dokumentarserie Limbo bliver årene efter gymnasiet fremstillet som et intermezzo fyldt med tvivl, tomhed og en desperat søgen efter, hvem man er. Det burde vel være et frirum fra præstationssamfundet og en hviletid…





