
Hvem gør egentlig en forskel i Danmark? Politikerne er nok dem, vi oftest hører sige, at de sidder i Folketinget, fordi de vil gøre en forskel. Men kan de det? Er det ikke selvbedrag? Jeg hepper på politikerne, fordi de fleste faktisk gør, hvad de kan. Men nogle gange tror jeg simpelthen, de sidder…





