
Det går næsten altid galt, når vi' i byen sammen, synger Thomas Helmig i en kærlighedssang. På samme måde har jeg det med at købe ting - at være forbruger. Jeg elsker det, og jeg hader det. Jeg elsker det, når jeg får lykkerusen ved at købe en ny racercykel, mens jeg hader det, når jeg bare skal ud…





