
Er jeg fuldstændig uenig i. Og jeg mener, der er noget meget problematisk i, at politikere forsøger at bedømme, hvem af os, arbejdere, der gør det rigtigt eller forkert. Det må og skal være vores egen sag om vi vil arbejde 10, 20 eller 100 timer om ugen. I dag vil jeg prøve at hoppe i helikopteren…





