
Kan man forestille sig, at vi møder ind på arbejde og når vi går ud ad døren igen, har vi en oplevelse af tilfredshed, glæde og lyst til at komme igen? Jeg vil gerne skabe et håb for fremtidens arbejdsliv, lad os give det et skud. Vært: Svend Brinkmann. Gæster: Camilla Kring, civilingeniør, leder…





