
Jeg er blevet medlem af etisk råd. Måske aner du ikke, hvad det er eller hvad vi laver, men jeg vil sige som din skolelærer eller forældre, det er vigtigt! Ligesom at spise sine grøntsager og lære at læse. Vi skal kende etikken, og nu har du chancen. Skal vi eksempelvis lade folk dø, der gerne vil…





