
For et par år siden skrev jeg en bog, Stå fast, hed den, der kritiserede, at ja'et automatisk har fået forrang, og jeg anbefalede med et glimt i øjet at tage nej-hatten på. Og det kan jeg jo sagtens sige som en privilegeret professor på et universitet. Og jeg er endda en mand! Nu spørger jeg mig…





