
Jeg ville egentlig ikke lave det her program. For der er ikke så meget nyt at sige om klimaforandringerne. Klimaet forandrer sig. Men det gør vi mennesker tilsyneladende ikke. For på trods af alt det, vi efterhånden ved om klimakrisen og menneskets påvirkning gennem CO2-udledning, fortsætter rigtig…





