
Hvad kan få dig til at råbe op? Noget, der er så forkert, at du ikke længere kan leve med ikke at gøre noget? For de fleste er det nok ikke klimaforandringerne. Jeg gør ikke selv noget særligt og tror egentlig ikke på ansvaret ligger hos den enkelte. Vi har at gøre med et systemisk problem, der…





