
Der er næsten ingen grænser for alle de gode ting, der efter sigende følger af at være optimist. Optimister lever længere, er sundere og tjener flere penge. Alt sådan noget. Personligt foretrækker jeg tragediedigtere og bluesmusikere frem for optimist-coaches, men det kan være, jeg bliver omvendt…





