
Hvis det var dine børn, der legede, de havde hængt Saddam Hussein, ville du så blive bekymret? Eller når du selv leger med noget, der måske er lige på kanten af det normale, skal man så til at passe på? Nej, mener dagens gæster. Legen skal vi tage alvorligt, men ikke så alvorligt, vi ikke tør bruge…





