
Jeg drak for meget i går. Den sætning gør næsten altid ondt både mentalt og fysisk. Men det er sjældent nok til, at man ikke gør det igen. Nogle gange skulle man tro, at danskerne sagde, jeg drak for lidt i går, for det virker til, at der altid er en anledning til at tage endnu en omgang. Hvorfor…





