
Det bliver mere og mere normalt at leve som single. Men er det, fordi singlerne ikke kan finde sammen i par, eller er det, fordi det er bedre at leve som single og slippe for parforholdet? Jeg må indrømme, at jeg ikke kender til singlelivet efter årtiers parforhold. I dag bliver jeg klogere. Vært:…





