
Jeg har læst filosofi i årtier og mener, at der er meget mere at hente dér end i de utallige selvhjælpsbøger. Men hvad sker der, når en filosofisk tradition som stoicismen bliver til selvhjælp? Det kan næsten kun blive godt, men livsfilosofien kan også forsvinde i floskler og velmenende råd, der…





