
Jeg tror på det værste. Eller i hvert fald kan det være en god ide at være beredt på det værste, så bliver man ikke nær så skuffet. Men kan vi gå endnu længere og bruge dommedagsforestillinger og frygten til noget opbyggeligt i vores liv? OBS: Optaget inden Ruslands invasion i Ukraine. Vært: Svend…





