

Maden i Østrig er ikke det store.Men kaffen i hotelbaren i aften var glimrende.Og den kroatiske tjener i øvrigt et interessant bekendtskab.*Dorph og Østlund er nået til næstsidste stop på Alpe-vandringen:Byen Bad Aussee, hvor der sidst i 2. verdenskrig blev skjult store kunstskatte i minerne.…