
Vinduet til verden: Bo har været død og er blevet genoplivet 12 gange
Fra Danske Hjerter
Udgivet 19.3.2025

Fra Danske Hjerter
Udgivet 19.3.2025
Hver onsdag åbner jeg vinduet til verden og taler med en dansker bosat ude i verden, og i dag går turen til Norge, hvor du skal møde Bo Vincentz - en 51-årig mand, som har kæmpet med misbrug hele sit liv. Det hele startede med hash og bajer hjemme på Vestsjælland, da Bo var 13, som 18-årig begyndte…