

Havbundens liv er blevet ødelagt af overfiskeri. For at holde styr på hvor stort problemet er, besluttede den forhenværende regering at installere kamera på bundtrawlende erhvervsfiskeres både. Men nu er der nyt i sagen. For det første er kameraordningen ikke længere obligatorisk - det satte Jacob…