
Den kontante time: Ditte har været i Københavns byret og Nye Borgerlige har fået en vild næstformand
Fra Det, vi taler om
Udgivet 10.2.2023
Nye Borgerlige har fået ny formand, men vi taler i stedet om den nyudnævnte næstformand. Hun er en vild dame - og måske burde hun gå til lægen?Vi taler om dronningens rygoperation, og alle de andre skavanker, hun bærer rundt på. Og så har Ditte været i retten for at overvære sagen mellem den…







