

I dag gik vi benhårdt til Henrik Qvortrup. Han er blevet single, hører Julio Iglesias og har en kat, der hedder Ivan. Han har også spist sine børns moderkager - til gengæld blev sidste kapitel af “SE og HØR”-sagen afsluttet, og han blev ikke dømt til at betale Line Baun Danielsen erstatning for…