
De fleste danskere mener, at overvægt er selvforskyldt. Det opfattes som et udtryk for manglende viljestyrke, (selv)kontrol og dårlig varetagelse af det personlige ansvar for egen sundhed. Men giver det overhovedet mening at tildele ansvar og skyld på denne måde? Til at hjælpe med at besvare dette…

