
De fleste har prøvet at takke ja til mad, de ikke har lyst til. Ofte gør vi det for ikke at være udenfor, for at undgå at komme i fokus eller for ikke at såre den, der serverer. Konsekvensen på kort sigt er, at vi spiser os overmætte. Sker det ofte, kan det føre til en uønsket vægtstigning, der…

