
USA har fået nye kostråd. Og det er ikke bare en finpudsning af de foregående. Nej, de har simpelthen genindført madpyramiden – men vendt den på hovedet. Nu er røde bøffer i toppen og fuldkorn i bunden, men hvordan er de kommet frem til de anbefalinger? Og vil rådet om at “spise rigtig mad” gøre…

