
Der var engang, hvor alle ville besøge Noma – og hvor gastroturister strømmede til restauranten. Den blev et nationalklenodie, det fineste af det fineste. En ægte eventyrfortælling for dansk gastronomi – og stjernekokken i spidsen hed René Redzepi. Men…







