
Misbrug i USA: Engang spillede Bobby elitebasket. Nu er han hjemløs og på fentanyl
Udgivet 12.8.2024

Udgivet 12.8.2024
Sidste år døde mere end 100.000 mennesker af en overdosis i USA. Landet er ramt af en misbrugsepidemi. Det skyldes især udbredelsen af stoffet fentanyl, som er et af de mest afhængighedsskabende stoffer og samtidig et af de billigste. Blandet med dyremedicin kalder man det tranq. Et stof, der giver…