

Hvis man vil være en folkekirke, skal man holde dørene åbne for alle, som har lyst til at komme. Når de har lyst til at komme. Også hvis det er, når der ikke er nogen hjemme i kirken – udover vorherre selvfølgelig. Så hundredvis af dansk…