

Der har altid været storm omkring SAS-hotellet fra 1960, der er tegnet af mesterarkitekten Arne Jacobsen. Flere syntes dengang, at højhuset med det grønne glas var rædsomt, og da man lavede en konkurrence om Københavns grimmeste hus, løb SAS-hotellet med førstepræmien. Men i sidste uge lagde nogle…