
Fra hans 10 år som drabschef er der en håndfuld, der stadig nager. Der er den unge mand, der bliver tævet ihjel på Kong Georgs Vej på Frederiksberg. Og ham, der selv lukkede sin drabsmand ind i sin lejlighed. Det er sager som burde være opklaret, men som han må lukke uden at have fundet…







