

I morgen er det officielt sommer, og skal vi naturligvis markere, da halvdelen af Fantino & Bonde altid bliver voldsomt vinterdeprimeret.Men sommeren bringer også problemer med sig, for hvis man som Christian lige har fået sig en dejlig ny cowboy-stil i efteråret, hvad i alverden gør man så,…