

Medarbejderforeningen i Fantino & Bonde er lykkedes med at få indført gratis tamponer på toilettet - til gengæld har virksomheden fået sig en økonomisk mavepuster, da da der bliver brugt astronomiske mængder toiletpapir på kontoret. Noget tyder dog på, at det ikke er de ansatte, men muligvis…