

Det er 1. december, så nu skal der eddersparkemig jules. Vi har med vores lange nissegrabber fået fat i verdens bedste jule-CD: "Ole Erlings bedste Hammond Jul" og det kan vise sig, at have været en frygtelig fejltagelse. I dagens episode er der musikformidling, når vi med entusiasme kigger tilbage…