
Aktiemarkedet er inde i en meget mærkelig periode lige nu. Store tech-aktier falder, og alt, der bare lugter af at kunne erstattes af AI, gør det samme. Men samtidig er den volatilitet, man normalt måler på, helt fraværende. Hvordan hænger det sammen? Det tale…



