

Det koster virksomhederne dyrt at fastholde og rekruttere udenlandske nøglemedarbejdere til Danmark. Årsagen er, at den eller så lukrative skatteordning, som udlændinge kan komme på de første syv er hullet. Det mener DI-topchef Lars Sandahl og han bakkes op af…