
Kritikken er ikke til at tage fejl af. Det statslige energimærke er håbløst forældet og kan risikere at komme til at koste ejerne af tusindvis af erhvervsbygninger milliarder af kroner i fejlagtige energiforbedringer. Flere eksperter langer voldsomt ud efter Aalborg…



