
Novo Nordisk er i krise. Ikke kun på konkurrencen og på indtjeningen. Novo har også krise, når det gælder klimaet. For når virksomheden oplever enorm vækst, så stiger kravene til klimaindsatsen ditto. Og det er dyrt. Men hvad så hvis…



