

Efter 400 år med postomdeling til danskerne og deres virksomheder i selv de yderste dele af Danmark er det slut. PostNord annoncerede torsdag, at posten ikke længere kommer ud med deres hjælp fra nytår. Dermed er det op til markedskræfterne at sikre, der stadig leveres…