
Sådan nogenlunde, i hvert fald. Det viser vores årlige AutoIndex-undersøgelse i hvert fald - især BMW-ejerne er glade, mens Fiat-ejerne er lidt mere lodne. --- Læs mere om AutoIndex 2020 her: https://fdm.dk/nyheder/bilist/2020-05-bmw-ligger-forrest-udvidet-felt-af-bilmaerker-autoindex-2020 ---…



