
Ved Nato-topmødet i Haag besluttede alliancen, at medlemslandene skal bruge 5 pct. af BNP på forsvar fordelt med 3,5 pct. til hårde militære udgifter og 1,5 pct. til relaterede udgifter som cyber og logistik. Men hvordan bruger vi alle de penge, når Forsvaret ikke har nogen strategi eller nogen…

