

Mange iagttagere spørger sig selv, hvordan det kan gå så galt, at der på Forsvarsministeriets område oparbejdes et efterslæb på 38 mia. kroner. En af de helt centrale aktører, tidligere forsvarschef Bjørn Bisserup, kommer i denne udgave af Frontlinjen i studiet for at svare på, hvor stort et ansvar…