
Det er mere end tre år siden, at gasrørledningerne Nord Stream 1 og 2 blev sprængt på bunden af Østersøen. Hidtil har der alene været talt om, at sprængningerne blev foretaget eksternt på ydersiden af rørene. Men kan de i virkeligheden været sprængt indefra? Det mener Tommy Byskov, som har arbejdet…

