

Den danske forsvarsindustri har fået bedre betingelser efter afskaffelsen af EU-forbeholdet og med Danmarks indtræden i EU-samarbejdet Pesco, lyder det fra DI Forsvar og Sikkerhed. Mere grelt står det til internt i Forsvaret, og regeringens opfordringer til, at soldater på nedslidte tjenestesteder…